HRL to usługi: outsourcing kadrowo-płacowy, księgowości, doradztwo personalne, szkolenia zawodowe: kursy kadrowo-płacowe, rekrutacja i selekcja pracowników

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię poszukiwania pracy?

Oto punkty, które pomogą Ci w przeprowadzeniu skutecznego poszukiwania pracy:

  1. Określ swój cel: musisz wiedzieć jaki rodzaj pracy najbardziej lubisz i co potrafisz robić najlepiej. Wymagać to będzie samooceny, spędzenia trochę czasu na badaniu swoich zainteresowań i zdolności.
  1. Napisz skuteczne CV: Skoncentruj się na swoich kwalifikacjach w zależności od rodzaju pracy, którą chcesz zrobić. Pokaż, że będziesz dobrym pracownikiem. Wciel się w rolę pracodawcy i pomyśl jakie cechy będą potrzebne na danym stanowisku.
  1. http://www.dreamstime.com/stock-image-worker-old-german-poster-image20054801Przygotuj swoje referencje: Zadzwoń lub odwiedzić każdą osobę, która może wystawić Ci opinię.
  1. Poszukiwania: Zrób listę potencjalnych pracodawców. Wybierz te oferty, które wzbudziły Twoje zainteresowanie.
  1. Znajomi: Porozmawiaj ze wszystkimi, których znasz i powiedz im o swoich poszukiwaniach pracy. Nigdy nie wiesz, czy akurat ktoś nie szuka pracownika.
  1. Praktyczne aspekty wywiadu: Stwórz plan wypowiedzi, który zastosujesz podczas rozmowy o pracę. Przemyśl dlaczego chcesz pracować dla danej firmy i co możesz dla nich zrobić. Zrób listę ewentualnych pytań i zapisz swoje odpowiedzi do każdego z nich, a następnie ćwiczyć z przyjacielem.
  1. Pozostaw ślad po sobie: Potwierdź zainteresowanie firmą. Podziękuj im za poświęcony czas na wywiad z Tobą. Podkreślić swoje szczególne kwalifikacje lub powiedz coś czego zapomniałeś powiedzieć w wywiadzie, a uważasz że jest to istotne.
  1. Kontynuacja: osobiście lub telefonicznie sprawdzaj wyniki rozmów. Zapytaj jak możesz zwiększyć swoje szanse przy kolejnym naborze pracowników.