Kurs SEO

Kurs z Technik SEO

2 dni nauki: Optymalizacja, marketing treści, Google, analityka internetowa, UX/UI

 Warszawa, Gdańsk, Kraków, Poznań, Wrocław

koszt: za dwa dni od 1450 zł netto

zapisy i szczegóły wolnych miejsc kliknij:

naucz się pozycjonowania i optymalizacji w 2 dni

 

• Co to jest SEO i Content Marketing.
• Jak skutecznie wdrażać Strategie SEO.
• Jak skutecznie sprzedawać treści.
• Optymalizacja stron www pod wyszukiwarki
• Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
• Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
• Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
• Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
• Jak badać i mierzyć efekty SEO?
• Niedozwolone techniki? Sekrety Google.
• oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…

Kurs SEO prowadzi firma Westom.pl, więcej na stronie organizatora:

Kurs SEO od podstaw


PROGRAM KURSU SEO:

Search Engine Optimization

  • Definicja i historia SEO.
  • Wpływ SEO na ruch w sieci, witrynę www użytkowników.
  • Wyszukiwarka – definicja oraz zasady działania.
  • Rodzaje wyszukiwarek i różnice w działaniu: Google, Bing, Yandex, Baidu.
  • Co to są wyniki naturalne i jak je oddzielić od kampanii płatnych w sieci.
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, boty w sieci.
  • Czy można wpłynąć na wyniki wyszukiwarek? Na przykładzie Google.
  • Różnice w urządzeniach mobilnych i stacjonarnych a SEO.
  • Mapy Google – co to jest i jak na nie wpływać.
  • Zachowanie użytkowników na stronach internetowych: wybory, klikanie w wyniki.
  • Analityka internetowa: wprowadzenie do Google Analytics oraz Search Console.
  • SEO jako część marketingu internetowego: SEO, SEM, content marketing, media społecznościowe – powiązania i wzajemne zależności.

Optymalizacja serwisów internetowych zgodnie z SEO

  • Zasady tworzenia witryn przyjaznych wyszukiwarkom typu Google
  • Struktura strony www, wewnętrzne linkowanie, indeks w Google, mapa strony
  • Przyjazna nawigacja, adresy url,
  • Czynniki optymalizacyjne na stronach: tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description, alt),
  • Zarządzanie dostępem do strony: follow, nofollow, index, noindex, przekierowania dla SEO – 301, 302
  • Technologia i mierzenie podstawowych parametrów: szybkość strony i odpowiedzi serwera,
    bezpieczeństwo itp., responsywność strony www
  • Narzędzia do audytu i weryfikacji parametrów SEO strony: Screaming Frog, Semrush, SEO Majestic, Ahrefs,
  • Serwisy wielojęzyczne i międzynarodowe a SEO

Marketing treści czyli poznajemy content marketing

  • Marketing treści – definicja i wpływ na SEO
  • Jak tworzyć treści na potrzeby SEO
  • Keywords search, czyli uczymy się wyszukiwać słowa kluczowe istotne z punktu widzenia SEO.
  • Treści na stronie: tematyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
  • Duplikowanie treści, kradzież tekstów.
  • Poznajemy narzędzia pomocne w ocenie tworzonych treści.
  • Czy warto pisać poradniki i blogi? Wpływ treści na wyniki wyszukiwania.
  • Algorytmy Google, które mają wpływ na treści, Google Hummngbird

Linki przychodzące – backlink building a SEO

  • Rola linków przychodzących -definicja i rodzaje odnośników do strony
  • Co oznacza wartościowy link prowadzący do strony?
  • Dobra strategia pozyskiwania odnośników: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku
  • Zdobywanie linków a kary od Google: algorytmy oceniające wartość naszych działań
  • Jak nie dać się ukarać za złe linki.
  • Filtry i kary za linkowanie oraz naprawa błędów z tym związanych.
  • Youtube, Facebook, Twitter, czyli media społecznościowe a SEO
  • kreatywne zdobywanie linków marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
  • płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,

SEO problemy

  • Spadki w uchu organicznym przyczyny
  • Algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
  • Rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry, naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
  • Treści na stronie a kary od Google, narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,

Poruszymy również tematy:

  • Analityka internetowa i główne czynniki mierzące skuteczność działań
  • Google Analytics i search console, metody pomiaru ruchu sieciowego
  • Najważniejsze KPI dla SEO: ROI, ROAS, konwersja sprzedaży,
  • Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
  • SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
  • Wielojęzyczne serwisy a SEO,

Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.